Nowa formuła Think Big VI – zmiany w kategoriach i nagrodach

Nowa formuła Think Big VI – zmiany w kategoriach i nagrodach

W szóstej edycji Think Big zobaczymy nowe kategorie biznesowe dopasowane do strategii Digital UPC oraz kategorie społeczną będącą kontynuacją wizji Digital Imagination

Nowa formuła Think Big VI – zmiany w kategoriach i nagrodach

W szóstej edycji Think Big zobaczymy nowe kategorie biznesowe dopasowane do strategii Digital UPC oraz kategorie społeczną będącą kontynuacją wizji Digital Imagination.

Nowa odsłona Think Big zmienia się odpowiadając na potrzeby młodych przedsiębiorców. Nowe kategorie biznesowe zostały stworzone w oparciu o strategię transformacji cyfrowej, aby zapewnić uczestnikom możliwość przedstawienia rozwiązań adresujących faktyczne potrzeby biznesu. W ramach kontynuacji wizji programu Digital Imagination wspólnie z Fundacją PFR stworzona została kategoria Think Social adresująca problemy społeczne przez wykorzystanie nowych technologii.

Kategorie biznesowe:

  • THINK CUSTOMER – rozwiązania odpowiadające na wyzwania transformacji biznesowej w obszarze B2C i B2B
  • THINK TRANSFORMATION – rozwiązania odpowiadające na wyzwania wspierające transformację cyfrową firm
    Kategoria społeczna, której wyłącznym partnerem jest Fundacja Polskiego Funduszu Rozwoju:
  • THINK SOCIAL – rozwiązania, które w oparciu o nowe technologie odpowiadają na wyzwania społeczne w takich obszarach jak: edukacja, środowisko, wykluczenie cyfrowe i kultura

NAGRODY VI EDYCJI THINK BIG

Nagrody w szóstej edycji Think Big kładą szczególny nacisk na rozwój uczestników oraz możliwość skalowania swoich rozwiązań z klientem korporacyjnym. W kategorii społecznej uczestnicy zyskają m.in. wsparcie Fundacji PFR.

W każdej z kategorii biznesowych:

  • możliwość pilotażowego wdrożenia przez zwycięzcę swojej usługi w ramach współpracy z UPC Polska lub u innego z partnerów programu
  • dedykowany program mentoringowy z udziałem partnerów
  • wsparcie marketingowe i promocyjne
  • networkingu
  • nagroda pieniężna w wysokości 35 000 zł dla zwycięzcy w każdej kategorii
  • możliwość znalezienia się przez uczestników (finaliści oraz wybrane zgłoszenia) w raporcie TOP 40 Enterprise Tech from Poland przygotowanej pod patronatem The Heart i UPC Polska THINK BIG: Grow Smarter

W kategorii społecznej:

  • nagroda pieniężna w wysokości 35 000 zł
  • dedykowany program mentoringowy z udziałem partnerów
  • wsparcie marketingowe i promocyjne
  • możliwość networkingu
  • możliwość dalszego rozwoju projektu we współpracy z Fundacją PFR oraz UPC Polska