to konkurs skierowany do młodych firm rozwijających się w oparciu o nowoczesne technologie. W ramach programu szukamy i nagradzamy najbardziej innowacyjne rozwiązania, które zmieniają świat biznesu. Po raz pierwszy wraz z Fundacją Polski Fundusz Rozwoju wybierzemy też rozwiązania, które przeciwdziałają wykluczeniu społecznemu.

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W THINK BIG 2019?
Do udziału zaproszeni są indywidualni przedsiębiorcy, spółki z segmentu mikro oraz MŚP, a dodatkowo w kategorii Think Social – stowarzyszenia i fundacje. Aby wziąć udział w konkursie należy posiadać funkcjonujące i zweryfikowane rozwiązania w postaci produktów fizycznych, cyfrowych lub usług, bądź działające prototypy wymienionych powyżej rozwiązań, odpowiadające obszarom programu. Uczestnicy powinni prowadzić działalność gospodarczą lub realizować misję społeczną na terenie Polski. Więcej informacji o warunkach udziału w konkursie można znaleźć w regulaminie. (podlinkowanie do regulaminu)
AKTUALNOŚCI

TOP 40 Enterprise Tech, czyli najbardziej innowacyjne technologie, które zmieniają korporacje – raport The Heart, UPC Polska i PFR Ventures

40 polskich spółek oferujących rozwiązania, które wspierają korporacje w udanej transformacji cyfrowej zostało zaprezentowanych w raporcie „Enterprise Tech Polska. Technologie, które zmieniają korporacje” przygotowanym przez The Heart, UPC Polska oraz[…]

Read more

UPC Polska wraz z partnerami prezentuje zwycięzców 6. edycji programu THINK BIG: Grow Smarter!

Jurorzy UPC THINK BIG: Grow Smarter wybrali najlepsze projekty tegorocznej, 6. edycji programu. Zwycięzcą w kategorii Think Transformation został projekt Edward.AI, w kategorii Think Customer – Quantum CX, zaś w[…]

Read more

9 finalistów UPC Think Big: Grow Smarter prezentowało się przed jurorami.

Dzień pełen emocji! Nasza 9 finalistów UPC Think Big: Grow Smarter???? walczyła dziś w pięknej scenerii Centralny Dom Technologii CDT o zwycięstwo w trzech kategoriach, prezentując przed jurorami swoje pomysły[…]

Read more
KATEGORIE KONKURSOWE
THINK CUSTOMER

Rozwiązania, które przynoszą wartość dodaną zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym: usprawniają komunikację, pozwalają na bardziej efektywne dostrzeganie i zaspokajanie ich potrzeb. Jesteśmy otwarci także na innowacje komunikacyjne oraz marketingowe.

ZGŁOŚ PROJEKT
THINK TRANSFORMATION

Wdrożenia przynoszące korzyści ekonomiczne przedsiębiorstwom. Szukamy rozwiązań z zakresu: usprawnień procesowych i technologicznych, metodyki organizacji pracy, a także projektów pozwalających na szybszą oraz sprawniejszą optymalizację i automatyzację działań.

ZGŁOŚ PROJEKT
THINK SOCIAL

Pomysły, które tworzą lub wykorzystują technologie do rozwiązywania problemów społecznych – w szczególności w obszarach takich jak: środowisko naturalne, dostęp do kultury i sztuki, edukacji, technologii oraz przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu.

ZGŁOŚ PROJEKT
ZGŁOSZENIA PRZYJMUJEMY DO 13.04.2019    
-1733DNI -14GODZIN -28MINUT 00SEKUND
NAGRODY I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W THINK BIG
10 000 EUR DLA ZWYCIĘZCÓW

w poszczególnych kategoriach.

MOŻLIWOŚĆ WDROŻENIA SWOJEGO ROZWIĄZANIA

w UPC Polska dla Zwycięzcy w kategoriach Think Customer oraz Think Transformation.

MOŻLIWOŚĆ WSPARCIA PROJEKTU PRZEZ FUNDACJĘ PR

w UPC Polska dla Zwycięzcy w kategoriach Think Customer oraz Think Transformation.

MOŻLIWOŚĆ ZAPREZENTOWANIA PROJEKTU

przed globalnym funduszem inwestycyjnym Liberty Ventures.

INDYWIDUALNY PROGRAM MENTORINGOWY

dla każdego uczestnika konkursu, przeprowadzony przez jurorów Think Big – znanych i cenionych ekspertów biznesowych z wieloletnim doświadczeniem.

TWEET FEED
ETAPY KONKURSU THINK BIG
21 MARZEC 2018
21 MARZEC 2018
21 MARZEC 2018
JURY KONKURSU THINK BIG 2019

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque efficitur ornare velit. Quisque efficitur ornare velit.

X

Piotr Mieczkowski

Piotr Mieczkowski dyrektor wykonawczy w Fundacji Digital Poland. Posiada trzynastoletnie doświadczenie w obszarze telekomunikacji, nowych technologii oraz mediów.
Zajmował się zagadnieniami z zakresu transformacji IT i dopasowania rozwiązań technologicznych do potrzeb biznesowych - budowania strategii i rozwoju innowacyjnych produktów, właściwych regulacji rynku oraz cyfryzacji, w tym e-administracji współtworząc mDokumenty i Elektroniczną Identyfikację (eID) w Polsce. Pracował dla Shell, Orange, Polkomtel oraz Cyfrowego Polsatu.
W ostatnim czasie związany był z EY, gdzie jako dyrektor rozwijał praktykę Doradztwa Biznesowego doradzając klientom z sektora TMT (Technology, Media, and Telecommunications) w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.

X

Bogdan Bucurei


Bogdan Bucurei - odpowiedzialny za komunikację marketingową, wartość klienta, produkty oraz badania rynku.
Przed dołączeniem do polskiego zespołu, zarządzał obszarem Customer Propositions oraz Kontentem w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
W roku 2010 został Członkiem Zarządu UPC Rumunia oraz Dyrektorem Marketingu, kierując zarządzaniem produktowym.
Doświadczenie zawodowe dobywał w sektorze TMT począwszy od roku 2001, w działach obsługi klienta oraz marketingu, w takich organizacjach jak Vodafone czy Telekom Romania.
Uzyskał dyplom MBA w Transylvania University w Braszowie.

X

Jerzy Gołębiowski


Jerzy Gołębiowski odpowiada za rozwój i wzrost w obszarze klientów biznesowych.
Posiada bogatą wiedzę oraz doświadczenie w zakresie rozwoju biznesu i przemian o strategicznym znaczeniu dla organizacji.
Do UPC dołączył w 2004 roku, będąc odpowiedzialnym za kompleksowe zarządzanie obszarem M&A, w tym, za transakcje spółki Aster, mniejszych firm w branży telekomunikacyjnej, a także próbę przejęcia Multimedia Polska.
Nadzorował pełen aspekt integracji operacyjnej i komercyjnej w ramach wyznaczonych celów strategicznych. Przez wiele lat był również odpowiedzialny za rozwój biznesu, planowanie strategiczne oraz implementację usług z zakresu VoIP, DTV i VoD.
W latach 1996-2002 pełnił funkcję Dyrektora ds. M&A oraz Corporate Finance w PwC. Rok później, zajął stanowisko Dyrektora w obszarze M&A zarządzając transakcjami, a także działaniami integracyjnymi w spółce Netia.
Dyplom MBA uzyskał w Baruch College City University of New York, USA.

X

Patrycja Gołos


Odpowiada za budowanie, wdrażanie strategii komunikacji oraz regulacji i polityki publicznej, zarówno w UPC Polska, jak i w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, a także reprezentuje firmę w relacjach z interesariuszami.
Z UPC Polska jest związana od 2001 roku. Od 2007 roku, kieruje obszarem komunikacji i Public Affairs. Ma blisko dwudziestoletnie doświadczenie na rynku mediów i telekomunikacji. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w Wizja TV, pierwszej w Polsce cyfrowej platformie satelitarnej.
Aktualnie pełni funkcję Wiceprezesa Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej (PIKE) oraz Związku Pracodawców Prywatnych Mediów Konfederacji Lewiatan, w których reprezentuje interesy sektora kablowego przed administracją publiczną, regulatorami, mediami oraz innymi interesariuszami zaangażowanych w rozwój cyfryzacji w Polsce.
Absolwentka Wydziału Stosunków Międzynarodowych Collegium Civitas. Swoją edukację kontynuowała na Wydziale Amerykanistyki w Centrum Studiów Amerykańskich na Uniwersytecie Warszawskim, a także Public Relations w London School of Public Relations.
Wiedzę z zakresu Executive Education w obszarze Przywództwa zdobyła na szwajcarskiej IMD.

X

Katarzyna Jabłońska


Katarzyna Jabłońska odpowiada za przygotowania oraz wdrażanie strategii prawnej, zarówno w UPC Polska, jak i w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. W 2005 roku rozpoczęła pracę w dziale prawnym UPC, a pięć lat później objęła stanowisko Radcy Prawnego, odpowiedzialnego za kwestie prawne, nie tylko w strukturach samej organizacji, ale także w spółkach towarzyszących.
Karierę zawodową rozpoczynała w kancelarii prawniczej Gessel, gdzie zajmowała się sprawami z zakresu fuzji i akwizycji (M&A), nieruchomości, korporacji oraz spraw sądowych. Brała także aktywny udział w audytach prawnych wielu lokalnych firm na zlecenie zagranicznych inwestorów.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Uzyskała także dyplom British Centre for English and European Legal Studies – Uniwersytetu w Cambridge.
Jest członkiem lokalnych stowarzyszeń. Aktywnie uczestniczy w kursach z zakresu prawa ochrony konsumentów, telekomunikacji, technologii i innowacji.

X

Marta Jakowluk


Marta Jakowluk odpowiada za strategię personalną UPC od 2016 roku, wspierając tym samym realizację celów biznesowych firmy, zaangażowanie pracowników oraz przyczyniając się do zwiększenia atrakcyjności marki Pracodawcy na rynku pracy.
Do jej najważniejszych zadań należy pełnienie funkcji People Business Partner dla Prezesa UPC Polska, zarządzanie lokalnym zespołem HR, a także bieżąca współpraca z regionem Europy Środkowej i Wschodniej oraz z globalnymi strukturami HR, między innymi w obszarze budowania efektywnej kultury organizacyjnej opartej na motywacji, wpływając tym samym na pozytywne wyniki biznesowe organizacji.
Ostatnie jedenaście lat spędziła w Unilever Poland, pełniąc obowiązki Dyrektora HR dla Polski oraz regionu CEE. Przyczyniła się do tego, że Unilever został liderem wśród pracodawców branży FMCG w Polsce. W 2015 roku została finalistką konkursu ‘HR Innowator’ za program „Wellbeing i wspieranie różnorodności w miejscu pracy”.
Jest doświadczoną trenerką, mówczynią i mentorką. Interesuje się obszarem efektywnej pracy w zespole, wellbeing oraz aktywizacją kobiet na rynku pracy.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu prawa pracy.
Czynnie udziela się w Fundacji Business Boutique, której celem jest wymiana doświadczeń oraz poszukiwanie inspiracji przez kobiety w sferze zawodowej i stylu życia.

X

Olga Kozierowska


Olga Kozierowska - trener biznesu, dziennikarka, mówca motywacyjny, ekspertka od życiowych zmian. Założycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, która od ponad 9 lat wspiera rozwój zawodowy i osobisty kobiet w Polsce.
Do 2009 roku związana z międzynarodowymi korporacjami KLM, Unilever, DPD i GeoPost. Piastowała stanowiska menedżerskie, w tym regionalne, odpowiadając za Marketing i Komunikację w 14 krajach regionu CSEE. 
Certyfikowany trener metody Points of You®
Prowadzi autorskie audycje na antenie radia Chilli Zet. Felietonistka, autorka trzech książek, audiobooka „21 Dni Przebudzenie” oraz cyklu „Update” na audioteka.pl. Wcześniej związana z TVN24 i TVP2. Od lat szkoli kobiety bazując na praktycznej wiedzy, badaniach w zakresie identyfikacji potrzeb rozwojowych kobiet w Polsce i na świecie oraz doświadczeniach własnych. 
Współtwórczyni klubu Champions of Change działającego na rzecz rozwoju i wdrażania polityki diversity& inclusion w największych firmach w Polsce. 
Laureatka wielu prestiżowych nagród. W 2014 roku trafiła do grona 25 liderów Polski na przyszłe 25 lat, a w 2018 otrzymała prestiżową nagrodę Women’s Tertiary European Award.
Prywatnie jest mamą trójki dzieci.

X

Artur Kurasiński


Artur Kurasiński - autor bloga www.kurasinski.com.
Na co dzień zajmuje się konsultingiem i pomocą przy projektach startupowych.
Jest współtwórcą cyklu spotkań dla przedsiębiorców Aula Polska oraz konkursu Aulery. Jako vloger prowadzi program „Seria z AK74”. Czasami udziela się jako mentor. Dużo występuje publicznie.
Również ma doświadczenie w konsultowaniu projektów startupowych i biznesów technologicznych.

X

Przemysław Kuśmierek


Przemysław Kuśmierek - startupowiec z wyboru, założyciel i CEO Migam.org – startupu, który ułatwia komunikację z osobami głuchymi.
Migam pracuje dla takich marek jak PKO Bank Polski, PZU, T-Mobile, Samsung, Decathlon i ponad 100 innych. Projekt został doceniony przez brytyjską parę książęca oraz Richarda Bransona w ramach VIRGIN Academy Awards.
Migam.org jest także finalistą konkursu Chivas The Venture (półfinał World SummitAwards, wyróżnienie Social Tech dla „Najbardziej inspirujących innowacji społecznych”). Ponadto Tomek zajął 2. miejsce na liście najbardziej kreatywnych ludzi biznesu wg magazynu Brief i pojawił się na liście 100 najbardziej innowacyjnych ludzi w Europie Środkowo Wschodniej przygotowanej przez Google i Financial Times.
W ostatnich latach prowadzone przez Tomka projekty R&D w sposób wyszły poza obszar dotyczący osób niesłyszących, czego przykładem jest onevid.io. Dodatkowo, Tomek z sukcesem przeprowadził trzy rundy finansowania i dwie akcje crowdfundingowe.

X

dr Beata Lubos


dr Beata Lubos - od 2004 r. zawodowo związana z resortem właściwym do spraw gospodarki, gdzie koordynowała prace związane z polityką innowacyjności.
Aktualnie Zastępca Dyrektora Departamentu Innowacji Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii.
Do jej głównych zadań należy tworzenie strategii i programów z dziedziny innowacyjności, założeń aktów prawnych, analiz strategicznych oraz projektowanie instrumentów wsparcia w zakresie wyżej wymienionych polityk. Odpowiedzialna również za współpracę z UE, OECD i ONZ w dziedzinie innowacyjności oraz stosunku bilateralne z wybranymi krajami w tej dziedzinie.
Prywatnie, doktor nauk ekonomicznych specjalizująca się w polityce innowacyjności.

X

Tomasz Mikosz


Tomasz Mikosz - współtwórca FindAir, firmy tworzącej inteligentne rozwiązania wspierające osoby zmagające się z astmą.
Zajmuje się rozwojem biznesu, relacjami inwestorskimi, sprzedażą i marketingiem.
Pierwotnie pochodzący z branży reklamowej, w której pracował przez wiele lat dla czołowych agencji reklamowych. FindAir zwyciężyło w pierwszej edycji organizowanego przez UPC Polska konkursu Digital Imagination Challenge, w którym nagradzano rozwiązania technologiczne, odpowiadające na największe społeczne wyzwania.

X

Agata Nałęcz


Agata Nałęcz - menedżer z piętnastoletnim doświadczeniem w komunikacji i mediach.
Jest Prezesem Zarządu Fundacji Polskiego Funduszu Rozwoju, realizującej ambitne projekty w zakresie edukacji, innowacji, kultury i sztuki oraz wolontariatu, w oparciu o wartości, misję i wizję PFR. Działania Fundacji nakierowane są na wspieranie zrównoważonego rozwoju Polski w wymiarze społecznym. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w mediach zajmujących się gospodarką (Reuters), polskich i zagranicznych firmach, agencjach Public Relations i marketingowych oraz instytucjach rynku kapitałowego (GPW).
W swojej pracy wykorzystuje praktyczną wiedzę z różnych dziedzin komunikacji, takich jak CSR, PR, marketing, relacje inwestorskie. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją w Marketingu Medialnym i PR, a także programu Media Studies na szwedzkim Karlstad University.

X

Michał Olszewski

Michał Olszewski, Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy prowadzi w imieniu Prezydenta m.st. Warszawy zadania z zakresu architektury, zagospodarowania przestrzennego i rewitalizacji, polityki związanej z pozyskiwaniem funduszy europejskich, polityki miejskiej oraz polityki metropolitarnej, koordynowania tworzenia planów i strategii rozwoju m.st. Warszawy oraz pozyskiwania środków pozabudżetowych na ich realizację, inwestycji m.st. Warszawy, geodezji i katastru, gospodarki odpadami komunalnymi, koordynowania polityki gospodarczej i innowacyjnej m.st. Warszawy, realizacji projektów gospodarczych i naukowych przy udziale partnerów prywatnych oraz działalności gospodarczej i zezwoleń.

X

Arek Piechocki


Arek jest współzałożycielem i Partnerem Zarządzającym SpeedUp Venture Capital Group.
Pracuje z spółkami portfelowymi działającymi w obszarze IoT, martech i big data.
Doradza im głównie w obszarach związanych z strategią biznesową, kreowaniem produktów, kanałami sprzedaży i marketingiem. Wspiera je również w wyznaczaniu jasnych, konkretnych celów biznesowych, ich realizacji oraz w działaniach związanych z przetwarzaniem i wykorzystywaniem baz danych a także wspiera proces budowy ich wartości.
Posiada wieloletnie doświadczenie związane z branżą marketingową, które buduje już od 1995 roku. Ma za sobą zarządzanie działem marketingu dużej firmy z branży FMC oraz wieloletnią przygodę z marketingiem bezpośrednim jako współtwórca sukcesu TEQUILA\Polska i DATA Solutions.
Arek uważa, że mimo bałaganu, który towarzyszy narodzinom każdego biznesu prawdziwy sukces osiągają tylko te spółki, którym uda się wypracować silne DNA.

X

Jarosław Pijanowski


Jarosław Pijanowski -odpowiada za przygotowanie i realizację strategii sprzedaży oraz za kompleksowe zarządzanie relacjami z klientem.
Posiada ponad piętnastoletnie doświadczenie w sektorze TMT, które zdobywał m.in. w strukturach Liberty Global, pełniąc kolejno funkcje Dyrektora Sprzedaży, Marketingu oraz Członka Zarządu. Zarządzał obszarem sprzedaży, marketingu i obsługą klienta w Wizja TV, pierwszej w Polsce cyfrowej platformie satelitarnej.
Swoją karierę zawodową rozpoczynał w sektorze FMCG, w firmie Nestle oraz Orkla Foods.
W ostatnich latach, związany z firmą INEA, w której jako Członek Zarządu, nadzorował obszar rozwoju sprzedaży, marketingu i obsługi klienta wielkopolskiego operatora kablowego, na stanowisku Dyrektora Marketingu, Sprzedaży oraz Obsługi Klientów.
Absolwent Wydziału Marketingu i Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

X

Robert Redeleanu


Robert Redeleanu - Prezes Zarządu UPC Polska i UPC Węgry, należących do Liberty Global – międzynarodowego lidera kablowej telewizji i szerokopasmowego Internetu.
Posiada wieloletnie, międzynarodowe doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, jak i w FMCG, generując ponadprzeciętne wyniki biznesowe i wzrosty na najbardziej konkurencyjnych rynkach.
W roku 2013 dołączył do Liberty Global na stanowisku Dyrektora Marketingu w UPC Rumunia. Dwa lata później, został mianowany na Prezesa Zarządu.
W roku 2016, powierzono mu tę samą rolę w UPC Węgry, a następnie także w UPC Polska.
Posiada 17-letnie doświadczenie w branży FMCG, zarówno na rynku rumuńskim, jak i na rynkach międzynarodowych. Zdobywał je od roku 1996, w firmie Unilever, na wielu kierowniczych stanowiskach w obszarze marketingu i sprzedaży na rynkach bałtyckich oraz w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
Odpowiednio w latach 2006-2009, jako Dyrektor Marketingu w firmie Unilever, odpowiedzialny za biznes w Rosji oraz na Ukrainie, a także jako Prezes Zarządu w firmie Scandia Foods, w latach 2009-2011.
Absolwent Wydziału Finansów i Bankowości Uniwersytetu Ekonomicznego w Bukareszcie.
W roku 2010 uzyskał dyplom MBA w Darden School of Business, University of Virginia.

X

Konrad Skórczyński


Konrad Konrad ukończył studia na Uniwersytecie Śląskim z tytułem magistra informatyki. Następnie uzyskał certyfikat CCNA na Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. W 2005 roku zakończył studia podyplomowe z zakresu Project Management.
Ponad 10 lat doświadczenia oraz duże umiejętności w Customer Care i Customer Operation nabywane w międzynarodowym środowisku potwierdzają nagrody za osiągane rezultaty. Posiada szerokie kompetencje w zarządzaniu na dużą skalę, zarówno zewnętrznymi i wewnętrznymi partnerami z różnych stanowisk.
Do UPC dołączył w 2002 roku, kiedy rozpoczynał w Dziale Wsparcia Technicznego. Poprzednio pracował w Wizja TV.
Doskonały balans pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym pomaga osiągać cele oraz kształtować długoterminową strategię zgodnie z własnym rozwojem, życiem rodzinnym oraz pasją do sportu – kolarstwa górskiego, squasha oraz narciarstwa alpejskiego.

X

Paweł Zielewski

Paweł Zielewski - dziennikarz, redaktor, publicysta, redaktor prowadzący magazynu "Pierwszy Milion".
Od 2007 roku na łamach "Forbesa", przez dwa lata redaktor naczelny forbes.pl. Wcześniej m.in. w "Pulsie Biznesu", "Gazecie Wyborczej","Życiu Gospodarczym".
O finansach piszący od prawie 20 lat. Pasjonat private bankingu, (czasem łagodny) krytyk TFI. Prywatnie mąż i ojciec, fan Aikido, pasjonat historii i Gwiezdnych Wojen.

X

prof. dr hab. Piotr Płoszajski


prof. dr hab. Piotr Płoszajski - absolwent zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim i Harvard Business School, USA. Stypendysta m.in.: The Ford Foundation, American Council of Learned Societies, The British Academy, CNRS w Paryżu, The Swiss Foundation, Japan Society for the Promotion of Science i DAAD (RFN). Research Scholar w Sloan School of Management, Massachusetts Institute of Technology (MIT), USA.
1971-2005, pracownik naukowy w PAN, w latach 1987-1991 dyrektor Instytutu Filozofii i Socjologii PAN, a w latach 1993-1998 Dyrektor Generalny Polskiej Akademii Nauk.
Emerytowany Profesor SGH. 1994-2018, kierownik Katedry Teorii Zarządzania. 2005-2008, Prorektor d/s Współpracy z Zagranicą w 2005-2008. Założyciel Polsko-Japońskiego Centrum Zarządzania oraz Centrum Badań nad Odpowiedzialnym Biznesem w SGH. Wykładowca w szeregu programach Executive MBA w Polsce i zagranicą. Współtwórca i wykładowca tzw. Digital University w SGH.
Autor ponad 200 publikacji. Ostatnio zajmuje się Nową Gospodarką, wpływem technologii na modele biznesowe, Internetem obiektów, sztuczną inteligencją w zastosowaniach biznesowych i społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Wykładowca i speaker na wielu uniwersytetach i centrach badawczych w Europie, USA, Japonii, Indiach, Australii i Nowej Zelandii. Adjunct Professor w Carlson School of Management, University of Minnesota, USA, Visiting Professor m.in. w Kiev Mohyla Business School, International School of Management w Dortmundzie, Business School we Lwowie i Uniwersytecie Ekonomicznym w Wiedniu. Członek rady naukowej Centrum Zdrowia Dziecka.
Doradca i wykładowca w wielu korporacjach polskich i międzynarodowych.
Członek kilku rad nadzorczych. Członek Rady Programowej w CIONET (Polska), największej światowej organizacji zrzeszającej szefów IT korporacji.

X

Monika Nowak-Toporowicz


Monika Nowak-Toporowicz - odpowiada za kompleksowe projektowanie, planowanie oraz implementację wszelkich aspektów technologicznych, wspierających rozwój biznesu, zarówno w Polsce, jak i na Słowacji. Ich celem jest dostarczenie wyjątkowych produktów oraz usług dla konsumentów z sektora B2B i B2C, przy jednoczesnym wzroście efektywności kosztowej, jakości obsługi, a także satysfakcji klienta. Obejmuje to całościowe zarządzanie działaniami w zakresie operacji sieciowych, informatycznych, planowania sieci, centrów danych, a także lokalnego łańcucha dostaw.
Dołączając do UPC w roku 2010, była odpowiedzialna za wdrożenie nowych rozwiązań oraz utrzymanie usług, między innymi: IP, VoIP, DTV. W kolejnych latach, zarządzała programami i projektami w obszarze sieci dostępowej w strukturach europejskich Liberty Global. Kierowała zespołem oraz realizacją projektów w 12 krajach w ramach działania Spółki.
Jest doświadczonym liderem z ponad dwudziestoletnim stażem w zakresie zarządzania, rozwoju, dostarczania i utrzymania usług, a także kierowania projektami oraz programami w strategicznych obszarach biznesowych. Wcześniej, sprawowała nadzór nad siecią i bezpieczeństwem w sektorze bankowym oraz usług związanych z bankowością.
Absolwentka studiów na Politechnice Wrocławskiej. Rozwój biznesowych kompetencji kontynuowała na szwajcarskiej IMD, a wiedzę z zakresu Executive Leadership pogłębiła dzięki INSEAD, jednej z wiodących i największych szkół biznesu na świecie.
Współzałożycielka Stowarzyszenia „Technologia w Spódnicy”, aktywnie wspierającej ambitne i utalentowane kobiety na ich drodze do sukcesu zawodowego oraz prywatnego.

X

Tomasz Rudolf


Tomasz Rudolf - Założyciel i dyrektor generalny The Heart, Corporate Center for Digital Ventures.
Tomasz jest ekspertem w dziedzinie przedsiębiorczości i innowacyjnych modeli biznesowych. Ma prawie 20 lat doświadczenia we współpracy z partnerami korporacyjnymi takimi jak, m.in. Mastercard, Unilever, EY czy JLL.
Mówca i moderator warsztatów w dziedzinie współpracy korporacyjnej, innowacji i przedsiębiorczości. Najwyżej oceniany (#1) mentor Founder Institute.

X

Jarosław Kuźniar


Nazywam się Jarosław Kuźniar, jestem multiinstrumentalistą. Mam za sobą radiowe, prasowe i telewizyjne doświadczenie.
Dzisiaj skupiam się na pracy online, bo tam jest przyszłość mediów. W pracy jestem od piętnastego roku życia. Trójka, Radio ZET, TVN24, TVN, Onet. Te marki mówią same za siebie. Zmieniałem je, bo szukałem więcej - wiedzy i pracy. Spotkałem na swojej drodze mistrzów, którzy mieli czas zatrzymać się i nauczyć mnie zawodu: Kaczkowski, Niedźwiecki, Kydryński, Mann, Miszczak.
Dzisiaj to ja uczę studentów. Skupiam się na mądrym byciu przed kamerą, nowoczesnym kreowaniu swojej marki osobistej i rozwijaniu własnych kanałów w social mediach. Szkolę też firmy i osoby prywatne ze spraw, na których się znam. Od kilku lat z innej pasji, podróży, próbuję uczynić swój nowy zawód.
Świat odkrywam sam i z Klientami, dla których podróż to nie zawsze są wakacje. Przygotowujemy wyprawy szyte na miarę dla Klientów indywidualnych i biznesu, którzy podobnie jak ja chcą to robić inaczej, mądrzej, głębiej. Ruszamy po wiedzę, a nie zabawę.
Z początkiem 2019 roku otworzyłem agencję Kuźniar Media, gdzie skupia się moja praca zawodowa. Szkolenia, pisanie historii marek, doradzanie firmom w social mediach, inspirowanie innych jako speaker i konferansjer. Pracując w startupowej społeczności poznałem wiele firm, których założyciele pytają mnie, jak prowadzić marketing i PR, jak budować nowe media i dbać o własną markę. Kuźniar Media to agencja kreatywna, która odpowiada na te pytania.

X

Piotr Marczuk


Piotr Marczuk - Dyrektor Polityki Korporacyjnej w Microsoft. Absolwent prawa Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie.
Do zespołu polskiego oddziału Microsoft dołączył w kwietniu 2008 roku. Pełni funkcję Dyrektora ds. Polityki Korporacyjnej, odpowiedzialnego za współpracę z przedstawicielami administracji publicznej, biznesu oraz organizacji pozarządowych. Piotr odpowiada również za wsparcie lokalnych oddziałów Microsoftu w zakresie współpracy z organami administracji w takich krajach jak Ukraina, Estonia, Łotwa, Litwa, Kazachstan, Grecja, Cypr oraz Malta.
Od 1998 roku związany był zawodowo z firmą British American Tobacco, gdzie przez wiele lat zajmował różne stanowiska związane z polityką korporacyjną firmy. Od 2005 roku obejmował stanowisko Social Reporting Managera w Brukseli.

PARTNERZY PROGRAMU


PATRONAT
GŁÓWNY PARTNER KATEGORII THINK SOCIAL
GŁÓWNY PARTNER KATEGORII THINK TRANSFORMATION
PARTNERZY
PARTNERZY MEDIALNI